AnneeeG1 azra19 bugün de koyulaşmaya devam etti ama tam pik değil dün değerlendirdim bugünü es geçeceğim yarın koyulaşırsa tam denerim inşallah bu ay o ay olur ❤️🌸🤲
azra19 Ozlm_24 inşallah ne kadar rahat olursak o kadar kolay olur zaten dünya üzerinde yıyecek ekmeği içecek suyu yazılmışsa vaktinde gelecektir 🥰🤲🏻
Ozlm_24 Bir1kelebek bugun degerlendirmedm canm pikten önceki gün pik günü ve çatlama gününü degerlendirdm yeterli diye düşünüyorum bugun zaten olmaz eşim yok
Ozlm_24 Bir1kelebek yarına düşünüyorum çünkü aralıksız 3 gün vs degerlendirince bugunü boş kalsn istedm sperm kalitesi için yarın daha iyi olur
Bir1kelebek Ben bu ay öyle denicem inşaAllah pik gördüğüm günle beraber 3 gün değerlendiricem yeteeer😂
Aysgl97 Bende 19-20 eylülde olacağım. Ovülasyon testi ile değil akıntı ile takip yapıyorum. Sanırım dün çatlama oldu. Şimdi en zoru adete kadar beklemek
AnneeeG1 Aysgl97 akıntıya güvenme sen yine de 1 gün dolu 1 gün boş şekilde devam et derim ben sana baciko tavsiyesi 🤭🤍
Aysgl97 AnneeeG1 haklısın ama kasığım falan da ağrıyor bariz belli benim.Geçen aylarda ovülasyonla da doğrulamıştım😀 bi dolu bi boş benim için çok yorucu ya😀