ikiprensesannesi___ 3faTiiii korkacak bişey yok Allah’ın izniyle bebeğini gördüğün anda zaten herşeyi unutuyorsun
Bebekler_57 3faTiiii Allah razı olsun bebeislerimiz geldi sukur oglum yanımda kizim kuvezde kaldı nefes de bı sıkıntısı oluştu onun için birazdaha orda duracak