3faTiiii öncelikle hepiniz sakin olun lütfen. Sonuçta evladınızı ömür boyu karnınızda taşımayacaksınız değil mi, illa doğuracaksınız ☺️ Düşünsenize ilk kez ya da artık kaçıncı kez olursa olsun anne olacaksınız. Bir daha o mis gibi bebek kokusunu koklayacaksınız, ona dokunacaksınız, 9 ay karnınızda olan o minicik bedene sağ salim kavuşacaksınız inşaAllah, bundan güzeli var mı? Bizler çok güçlüyüz canım anneler (ben bunu derken doktoruma “Allah aşkına genel anestezili doğuma al beni demiştim 😅 o yüzden benim gücüme pek inanmayın 😅 ) o yüzden korkmak yok, bol bol dua edelim, sonucu çok güzel, çok hayırlı olacak bir an doğum, Allahım tüm doğum yapacak annelerimizin yardımcısı olsun, hepinize, hepimize yardım etsin inşaAllah 🙏🏻☺️