Mutlubiriol Ftmn123- ya zaten bebek planı yaparken aksi gibi hep regl gecikiyo insan heyecan yapıyor tak regl oluyor bende bu ay öyle oldu ama regl belirtilerim gelmişti benim reglden önce tansiyonum düşer boynum terler vs gecikti ama yine de regl oldum
anneci-23 Ftmn123- olabilir canım önemli olan yumurtlama olması pazar gününe kadar aralıksız olsun bence
ygmrzmra13 Merhaba ben sat 30 Temmuz defalarca test yaptım çıkmadı kan verdim çıkmadı sonra adetime bir kaç gün kala yaptım hep silik çıktı varla yok arası sonra adetim gecikti dün yaptım çift çizgi çıktı yani silik çıkarsa ilerde gene yapın
Ftmn123- ygmrzmra13 mesela adet günü yapsam bebetime erken gebelik testini net çıkar deme gecikmenin ilk günü?
210623 Eğer gebelik şüpheniz varsa ve imkanınız varsa bence direkt kan verin ben adetten 3 gün önce test yaptım silik çizgi bile yoktu adetim 1 gün gecikti beta 300ün üstündeydi
derryaaneva 210623 ben adetten 4 gün önce yaptım iki tane erken gebelik testi procoktor silik çıktı kan verdim değerim 2 yani negatif adetim 1 gün geçti olmadım yine yaptım iki test cift.cizgu yine vardı şimdi adetim 4 gün geçti neden böyle oluyl acaba
anneci-23 derryaaneva kızlar çok stres yapmayalım o bile etkiliyor evet zor ama mecbur bekliycez bol bol dua edelim benim 2. denemem ilkinde yumurtlama dönemimi kaçırmıştım şimdi nasipse günümdeyim :)
ygmrzmra13 Ftmn123- bak ben o zaman yaptım silik çıktı düşün Ağustos’un 30 adet olmam lazımdı olmadım 3, gün önce silik çıktı hep dün yaptım çift çizgi çıktı adetten 3,4 gün sonra dene yine