EmellC genelde tek bacaga vururmus oyle deniliyo ama benim ilk kimyasal olan gebeligim 460 betalara cikip dusmustu kanama ve sag bacagima cok siddetli sanci vurmustu resmen agrican kipirdayamiyodum acidan agladigimi biliyorum ama ona kimyasal dendi kendiliginden dustu beta degeri herhangi bir mudahale yapilmadi ama bu sefer ben 1 ay once hsg cektirmistim sol tüp tikali cikti ve acilmamisti 3 kere ilac vermelerine ragmen. Ve bu ay folikul takibi yaptirdim doktorla sol taraftan yumurtlama oldu ben dedim bu ay umidi kes nasil olsa olmicak gelecek ay olur diye. Sonra nasil olduysa ben bu ay hamile kaldim bu seferde iste supheleniyorum kimyasal degil sol tupte dis gebelik oldu diye dusunuyorum