seyma281015 bu duruma o kadar üzülüyorum ki. Benim öz ablam cahillik ediyo iki oğlu var en alakasız yerde bile benim iki oğlum var ne kıskanıcam vs vs diyo. Benim kızım olacak,geçen gün bi tanıdığın oğlu olacak ablama söyledim,ayy ne güzel ne sevinmiştir şimdi diyo. Bana kendimi değersiz hissettiriyo çok ilginç çok.