Nadiss-1 vanilya_kokusu_ eşimin de bacak boyu kısa bunu defalarca dile getirmiştim ama dediğinde ısrar etmişti doktor değiştirdim doktorumu şimdiki doktorum babaya benzemistir diyor
vanilya_kokusu_ Nadiss-1 evet inanki kendind bunu hiç dert etme bir daha asla takmam birşeyi çünkü hiç kötü bisdy olmadı çok şükür
Nadiss-1 Mrvmrv78 bir bilsem burun kemiği var diğer ölçüleri normal ense kalınlığı vs 2li tarama temiz ama yine de ihtimal demişti