Nadiss-1 Kızlar aranizda doktoru bacak boyu kısalığıyla alakalı kötü konuşup bebeği normal doğan var mı? 36+4 haftalık hamileyim ve bacak boyunun 3 hafta geriden geldiğini down sendromu olabileceğini söylediler başına gelen var mı ?
bebeklik1234 Nadiss-1 merhaba bana da aynısını dedi doktor 3 hafta gerilik var bacak boyunda diye, 5 gün sonra sezeryan olacağım o zaman gerçeği öğreneceğim ama zehir oldu son günlerim yalan yok
vanilya_kokusu_ Nadiss-1 benimde 2 hafta gerideydu kızım hiç bişey olmadı doktorum da korkutmadi dedi büyük ihtimalle minyon. Gerçekten minyon doğdu
Nayan bebeklik1234 merhaba bebeğiniz nasıl sağ sağlim kavuşmuşsunuzdur inşallah banada şuan öyle diyorlar
endlesslove1 Pozisyondan da yanlış ölçüm alabiliyor bende doktor 3 hafta gerilik ölçmüştü sonra bir daha baktı 1 hafta çıkmıştı
Nadiss-1 vanilya_kokusu_ eşimin de bacak boyu kısa bunu defalarca dile getirmiştim ama dediğinde ısrar etmişti doktor değiştirdim doktorumu şimdiki doktorum babaya benzemistir diyor
Mrvmrv78 Nadiss-1 bana da 2 hafta geriden geliyor dedi ama genetik olarniöşr dedi dawn sendromu flan gibi bişeyler söylemesi in tarama testlerininde yüksek olması gerekirdi ense kalınlığının flan neye göre yorum yapıyor ki
Nayan Mrvmrv78 merhaba sizin kaçıncı haftada dediler 2 haftalık geriliği benim 28+3 te 26+5 uyumluydu banada demedi sadece doğumda belli olur diyor merak ettim
Nadiss-1 Mrvmrv78 bir bilsem burun kemiği var diğer ölçüleri normal ense kalınlığı vs 2li tarama temiz ama yine de ihtimal demişti
minigimherseyim_ Nadiss-1 inşallah sağlıkla doğum olur sadece bu haftada böyle dediyse yanlış da ölçülmüş olabilir benim ki 23 den itibaren hep geriydi ve artarak ilerledi gerilik maalesef
Berlin Benim de 1 hafta kadar gerilik var tüm ölçümlerinde ve bacak boyunda da,minyon olabilir ama takip etmek istiyorum dedi.Sağlıklı da besleniyorum ama neden kilo almıyor bilmiyorum 28+0 990 gram sizinkiler nasıl
Nayan Berlin benim 28 de 1200 gr kilosunda sorun yok ama femur kısa işte doktorumda kötü bişey demiyor ama ben ister istemez takıyorum belki kısa olacak yada yanlış ölçülüyor olabilir bu formda bi kaç arkadaş doğum yaptı ve bebekleri gayette sağlıklı doğdu aslında bu rahatlatıyor beni ama yinede düşünmeden edemiyorum
Zhr90 Bana da aynısını söylediler, 2 hafta geriden geliyor diye. Ama ben fetal DNA testi yaptırmıştım onda bir problem yoktu. Muhtemelen minyon bir bebek olacak dedi. Özellikle anne baba boyu kısaysa da olabiliyor
Berlin Zhr90 ben 161im eşim uzun baya ben de fetal dna vs yaptırdım o yüzden içim bi tık rahat ama insan düşünüyor yine de
Nayan Berlin bence sizinkide sonlara doğru kilo alımı hızlanırsa sorun olmaz kilo aldıracak şeyler ağırlıklı beslenin bende bu aralar kalsiyum ağırlıklı besleniyorum kemik gelişimi için sağ sağlim kavuşalım inşallah bebişlerimize