Merveesila aynı durumdayım. Geçen sene ağustosta 11 haftalık kalp atışı durdu kürtaj. 3 ay sonra gebe kaldım aralıkta, bebek gelişemedi 6. Haftada tekrar kürtaj oldum. Genetik trombofili temiz çıktı ocaktan beri gitmediğim hastane doktor kalmadı. Ve sizde oldu mu bilmiyorum ama adetlerim çok az ve siyah geliyor. Doktor ultrasonda yapışıklık gördü kürtajlardan dolayı olmuş. Histereskopi olacağım hem yapışıklıkları düzeltcek hemde perde vs başka birşey var mı diye bakacak. Nerede yaşıyorsunuz