Merveesila
Bir doktor arkadaşım, perinatoloji uzmanı ve genetik doktoru dedi ki bazen sebepsiz olabiliyor. Vücudumuz makine değil dediler. Genetik doktoru anne karnında farklılaşma olabilir dedi. Bizimki Genetik olarak sağlıklı geldi ama demekki farklı bir şeyi varmış Rabbim bu kadar tattıracakmis kabullendim. İlk gebeligimdi benim