Mutlu_Bir_Anne3 dedimolabilirrr Asel nedense Aysel gibi geliyor bana. Ceylin de güzel bir isim anlamı da güzel ama İnci daha zarif bir isim 😍
dedimolabilirrr Mutlu_Bir_Anne3 evet Asel benimde çok fazla duyduğum bir isim ama işte anlamı çok güzel diye eşim çok istedi bende içime hiçbir ismi sindiremedim ama isimli hastane çıkışı vs artık yaptırmam lazım İnci olacak artık sadece 🥰
dedimolabilirrr GULLMOMMY 28 olduk inşallahh canım sağlıkla gelsin ama kıza isim bile seçmek zormuş ya oğlumda cinsiyeti öğrenince ismini koymuştuk 😂
Mutlu_Bir_Anne3 dedimolabilirrr İnci çok güzel bir isim. Sağlıkla alın kucağınıza. İsmiyle büyüsün inşallah 🙏🏻🥰