Benım de aşılama olduktan sonra ilk 3 4 gün çok ağrım oldu sonra bi kaç gün olmadı sonra ağırlarım yine başladı ve 1 2 gün sürdü sonra şuanlık yok pazartesi sonucu öğrenmeye gidicem inşallah hayırlı haberler alırım 🤲🏻 Benım gibi bekleyen herkes inşallah hayırlı haberler alırlar hepimizin yüzü Güler inşallah ♥️🤲🏻