Roseg şuan daha iyiyim şükürler olsun. Ama tekrar gittim hastaneye dün gece parol serum verdiler o iyi geldi . Bugün de bebişimi görmek için gittim oda iyiydi şükürler olsun
Bu akşam da değişik bir rahim ağrısı çekiyorum ilk kez oluyor böyle
İlk gebeliğim herşeyden nem kapıyorum
Geçen sene düşük yaşadığım için