ylduzngt iki hafta once ben aynisini yasadim. Üşütmustum klimada tatilde.
Bas agrisindan agladim sabaha kadar uyumadim. Parol icebilirsin ama bilion hic etki etmiyo. Doktorum ddi baska agri kesici veremem ama gunde 4 tane icme hakkin var. Sabah kahvaltidan sonra iki taneyi ardi ardina ic. Bide aksam iki taneyi bir iç dedi. Korkma hicbisy olmaz ddi. Migren taşı var mentollu. Onu sürekli şakaklarima burun kenarlarima felan sürdüm, cok mentollu zaten. Bide okaliptus yagini pamuga damlatip burnuna koy, ve icine cek kokuyu. İnanilmazzzzzz derecede baş agrisina ve burna iyi geliyo. Agrim iki gun icinde bu sayede gecti hemen. Ystelik benim bas agrim tutarsa gunlerde hastanese yatardim o derece agri yasardim, ama bu dediklerimi kullaninca evde kendi gecti