Biranneadayi4 bat 17 eylül
Sat 20 ağustostu 27,29,31,2eylül şeklinde değerlendirdik yumurtlama 3 eylül gösteriyordu uygulamada ovülasyon testi aldım dün ve bugün yaptım ama hep silik çıktı 2.çizgi of inşallah doğru tarihlerde değerlendirmişizdir .
Geçen ay olmadı bu ay ümitliyim 5,5yaşında kızım var kardeşi olsun istiyor☺️