Doğum anında ebeleri doktorların tavsiyesiyle hareket etmek ve bağırmak yerine doktorun dediği şekilde nefes alıp vererek ıkınmaya çalışmak doğumun daha kolay geçmesine yardımcı olur kimisi elinde olmadan bağırdığı için doğumda zorlaşıyor doktor ya da ebeler de kızabiliyor bebekte korkarmış dikkat etmek lazm