Gizem1504 naptınız hastaneye gittiniz mi? Nişana benzer sümüksü hafif kahve bişey geldi bende de az sancım da vardı acile gittim hafif,düzensiz sancılarım çıktı artarsa gel dediler eve döndüm. O gelen şeye de nişan değil dediler anlamadım öyşe akıntı hayatımda olmamıştı