2babyy2 Kızlar kusuruma bakmayın bir sorum vardır canım aşırı çiköfte çekiyor yiyorum da yanlız yakınımdan biri sakıncalı olduğu söyledi aranızda canı çekip yiyip veya bu konu hakkında doktoruna soran oldu mu merak ettim 🙏🏻
visnelicheescake 2babyy2 Etsiz ise sorun yok gebeliğimin baslarinda canım çok çekiyordu valla iki üç dürüm gomuyordum 🤣 9+5 oldum şuan duskunlugum geçti resmen
hamilesavis19 En çıkmaza girdiğim konular arasındadır. Etsiz, temiz ve beklememiş olduğu sürece sakıncası yok diyorlar. Ama nereden bileyim ben ben tezgahta ne kadar süre bekleyip beklemediğini. Çok da severim, haftada 1-2 yiyorum ama vicdan azabı çeke çeke yani
2babyy2 hamilesavis19 yaa vallahi ölecek gibiyim yaa yemesem ölcem sanki hiç canım istemezdi böyle sanki 4 5 dürüm birden yiyesim geliyor ve az önce yedim yani etsizdi zaten etli bana kokuyor yinede bir sorayım dedim 😄
anneoluyorummm103 2babyy2 ben sürekli yiyorum valla daha bir şey olmadı çok şükür doktorumda temizliğine güvendiğin bir yerden etsiz yiyebilirsin demişti
Minikcivciviimm 2babyy2 etli yeme cok cabuk bakteri uretiyor ama etsiz yiyebilirsin sıkıntı yok bende cok severim ama hep etsiz yiyorum kesiyor isteğimi
Herseydenbiktim 2babyy2 İlk zamanlar hep yiyordum etsiz bi sekilde, doktorum da etsiz olursa sıkıntı olmaz demişti. Zaten sonradan canim istemedi en son 1 2 ay önce yemisimdir
Fuunndaaa 2babyy2 bende aynı durumdayım kaç gündür canım istiyordu etsizde olsa satılanlar da koruyucu vs çok fazla katkı maddesi oldugu için yemedim, eşim yaptı evde onunda ilk tecrübesi oldu çok iyi olmasada fena değil :)
Turuncukelebek 2babyy2 ben 3 gebeligimdede sürekli yedim ne gibi zarar olcakki etsiz olduğu sürece dışarda bekleyip bakteri uretmedigi surece
ylnydgd Geçen gün instagramda doktordan dinledim temiz bi yerden bulgurlu olanda sakınca yok dedi ama etli çiğ köfte bakteri kaynaklı tamamen yasak maalesef
Seyda-06 2babyy2 etsiz yersen sakınca olmaz ben durmadan yedim elimde değildi o kadar canım istiyordu ki nerdeyse hergün yedim 26 haftalık bi sorunumuz yok şükür
melikeyimmmmm 2babyy2 etsiz olanını iki günde bir yiyorum o kadar çok canım istiyor ki anlatamam 😂😂 ama etsiz olmasına dikkat edin
bayatlamayankurabiye 2babyy2 Merhaba. Canım çekince birkaç kere etsiz çiğ köfte yedim. İçinde et olmadığı sürece sorun olmayacağını düşünüyorum.