Parek00 bende postlarınızı okudum o kadar umutlandım ki☺️ bu arada sizin bebiş hayırlı olsun sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 ben günlerdir hissediyorum ben hamileyim diyorum sol kasığım o kadar çok ağrıyor ki ilk defa kasıklarım ağrıyor benim. Yaklaşık 5 gün önce yaptığım aynı marka olan 3 testte pozitifti tamam ben hamileyim dedim kendime. Ama şuan adetime 3 gün kaldı ve 2 gündür farklı markalarla test yapıyorum hep tek çizgi yıkıldım resmen. Ama ben hâlâ inanmak istemiyorum hamile olduğumu düşünüyorum. İnşallah bende sizin gibi güzel haberi alırım😔