Kızlar bu sefer içimde gerçekten olduğuna bebeğimin geliştiğine dair yoğun his vardı.Hatta onunla konuşmaya bile başlamıştım. Yoğum belirtiler dolayısıyla ve hissiyat olarak bu sefer oldu gibi hissetmiştim.(Belirtilerime profilimdeki tartışmalardan bakabilirsiniz.)
Yumurtlamanın üzerinden 11 gün geçince predictor early ve freely ile test yaptım çok çok silik flaşla daha iyi görülen çizgi çıkmıştı ikisinde de.Artık emin oldum demiştim eşimle gün boyu hayaller kurduk.Sonraki gün awoxla test yaptım negatif çıktı.İlk idrar olmadığı ve yoğun sıvı aldığım için olduğunu düşünerek sonraki gün sabah tekrar yaptım yani yumurtlamanın 13 günü.Yine predictor early ve awoxla yaptım ikiside negatif.Ama kalbim bunu kabul etmiyor içimdeki his bana bebeğimin benimle olduğunu söylüyor.Kan testi verdim yarın öğleden sonra çıkacak.
Sizinde böyle hissettiğiniz oldu mu hiç, çok yoğun pozitif hissedip negatifi kabullenemediğiniz? Bir umut içim belki geç döllenmedir falan diyor.İlk defa böyle hissediyorum.