duygumfoca Kyky evet ödeme yükselince zorlanır insan bende çalışmıyorum bizde girersek 45 demiştik ödemeye snra 50 yaparız ddik ödeme ne kadar yüksekse birde peşinat verirseniz hemen çıkma olasılığı yüksek ddi çok kişide olmuyor ddi
Kyky duygumfoca ödeme yüksekse grup sayısı az kişi oldugu için çıkma olasılıgı daha yüksek. Peşinat verirsenizde bir kac ay içinde parayı veriyorlar ama mesela bizden o zamanlar 500 bin yada 1000 milyon gibi bsey istemişlerdi.
Kyky duygumfoca Kac aylık bir grup için konuştunuz siz yada peşinat verirseniz ne kadar bi tutar istenildi.
duygumfoca Kyky biz 7 milyona girmek istedik 550 bin peşinat dedik aylık ödeme 45 dedik şubatta 50 yaparız ddik maksimum 2 sene de çıkar dediler önce çıkma olasılığıda yüksek dediler bu fiyata grup az dediler
Kyky duygumfoca anladım canım ama peşinat verince bir kac ay içinde verıyorlar dıye bılıyorum ben çekili olmadan yani. Hakkınızda hayırlısı olsun inşlah hemen çıkar.
Busrasisman duygumfoca sağol canım biz 2 milyona girmiştik 17 binle ödememiz başladı. Evet ödemeniz ne kadar yüksek olursa şansınız o kadar çok oluyo
3boysmom duygumfoca 2 kuzenim araba aldı bir kuzenim ev aldı çok detay bilmiyorum ama aldılar onu biliyorum😂 bir kuzenimde 10 senedir merkezinde çalışıyor yani benimde düşüncem olduğunda ilk eminevime başvuracağım