duygumfoca Bizim girdiğimizde 2500 milyona normal evler vardı çok lüks olmayan hemen çıksa güzel olurdu ama zaman geçtikçe o paranın degeri kalmıyor. Hattabir hafta önce aradılar 4 milyon yapalım kampanya falan var diye. Hemen çıkacagını bilsem kabul ederim ama yine çıkmazsa çıktıgında o paranında degeri kalmıcak bu sefer yine yükseltmek gerekecek bunun sonu yok. Hamile oldugum için şuan eşim tek çalışıyor daha fazlasının altından kalkamayız zaten.