meralima her doktorun farklı uygulaması oluyor sanırım normalde 100 yada 75 mg şeker yüklemesi ile tanı konuluyormuş benim doktorum ilk hamileliğimde iki aşamalı olarak önce 50 mg yükleme yaptırdı sınırın 13 sayı üsütndeydi 100 mg ile tekrarlamayalım varmış gibi düşünelim dedi ve ben diyetle yürüttüm kalan sürecimi, çok ağır bir diyet vermiyorlar kilo verecek gibi değil aç kalmıyorsun tam bir sağlıklı beslenme oluyor 😁sizin yükleme olmaksızın bile biraz yüksek çıkmış ya yükleme ya da direkt diyeti önerebilir doktorunuz, 200 leri geçrrse yüklemede insülin de kullanmak gerekiyormuş