meralima şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorsanız doktorunuzla da görüşün diyetisyene başlayın o sırada evde açlık tokluk bakın 2 hafta sonra hastanede kan verin açlık tokluk bakılsın yüksek değeriniz ama perhşzle düşer diye düşünüyorum. Yine de doktorunuzla görüşüp bi karar verin