Ozgenurribo _nejla_ eski kimyasal olan değerden mi bahsediyorsunuz onu da 1. Ya da 2. Günüydü adetin o zaman vermiştim
Fuunndaaa Ozgenurribo benim verdiklerim hep iki saatte çıktı tekrar gitmenizie de gerek kalmaz e nabıza yüklüyorlar zaten sonucu
Altin23 Ozgenurribo nprmalde onun demesi lazım günaşırı gel değerine tekrar bakalım 2 katı artıyorsa sağlıklı gebelik falan diyr
sinemmm38 Ozgenurribo vallaha bana yarın ögleden sonra cıkar dediler beklyorum ama yinede birtana kontor edeyim
_nejla_ Ozgenurribo evet benimde regl gunum bugun bende 29.70 ile ogrendim sabah gebeligimi kimyasaldan ziyade dis gebelikten korkuyorum daha oncesinde de bir kimyasal gecirmistim degerim 460a kadar duzenli cikmisti
Ozgenurribo Kızlar gittim acilden kan verdim doktorumla konuştum git ver dedi nasıl izin vermez dedi sonuç çıktı şimdi 69.06 düzenli yükseliş olmuş mu ne diyorsunuz
Fuunndaaa Ozgenurribo sonucunuz güzel görünüyor iki katı artış olmuş önemli olan doktor kontrolü inşallah sağlıklı bir gebelik olur hayırlı olsun :)