Kızlar şimdi benim bat 1 Eylül kan verdim pazartesi sonuç 34.05 çıktı bugün 2. Vermek için sabahın köründe sağlık ocağına kadar gittim doktorla da konuştum ama bi türlü kabul ettiremedim sabırsız olmayın pazartesi gelin o zaman verirsiniz dedi evim uzak geldim daha önce de doktorum kan var iki defa düzenli artışa bak dedi dememe rağmen olmaz dedi bi türlü ikna edemedim kanı verdirmedi sinir oldum belirsizlik de bana kafayı yedirecek uyuz oldum doktoruma da yazdım dedi ki acile git ver canım baktır kan değerine dedi çünkü daha önce bi kürtaj bi kimyasal yaşadım