canan_55 kurkmantosuzmadonna Afiyt olsun 🥰 inşallah ben de görürüm o günleri önceki bebeğimi kaybettim. Bu sefer sağlıklı olsun da çay içmesem de olur 😇😇
kurkmantosuzmadonna canan_55 ya inşallah canım benim. Ben de kaybettim ilk bebeğimi. Rabbim kucağında koysun bu defa sağlıkla inşallah.
[silindi] kurkmantosuzmadonna yok kız nerdeee 😂😂 benim kız diş döneminde uyur uyanık ve huzursuz kahvaltı falan yapamadım 😂
kurkmantosuzmadonna [silindi] valla ben de zorla uyuttum. Biz de 2 aydır diş sancıları çekiyoruz ama çıkmadı bir türlü. 🥹
Selim_Alparslan kurkmantosuzmadonna Afiyet olsun 🩷 Bu saat oldu sadece 1 bardak portakal suyu icebildim. 🙄 Oglum 1. Sınıfa başladı sabahtan beri okuldayız yeni geldik 😵💫 İnşallah bende çayımı yudumlarım🌺
eslem2121 kurkmantosuzmadonna afiyet olsun ben kahvaltı yapmayı hiç sevmem çocuklar olmazsa hiç yapmam 😂ama senin tabağın çok iç açıcı insanın kahvaltı yapası gelio
nilsumm kurkmantosuzmadonna Afiyet olsun 🩷 canımm kızım bıraksa bende yapacağım ana bir türlü durmuyor temizlik yapacağım birazdan temizliğim bittikten sonra yapacağım kahvaltımı🫠
kurkmantosuzmadonna nilsumm teşekkür ederim. Evin dağınıklığını sorma mutfağı yapsam salon kalıyor salonu yapıyorum banyo kalıyor. 🥲
ikibaloglanannesi kurkmantosuzmadonna 2.5 yaş oğlumla kahvaltı ettik. Ortalığı topladım. Birazdan da çamaşırları asacağım sonra 5 aylık oğluma ek gıdaya geçtik havuç tadımı yapacağız. En sonda evi süpürürüm🌺