kurkmantosuzmadonna Günaydın kızlar. Oğlumu ilk uykusuna yatırdım, kahvaltım bu saate kaldı. Şu çayı içebilmek için kaç defa ısıttım bilmiyorum.
ynzl kurkmantosuzmadonna Afiyet olsunn 🌸 Ben daha yeni uyandım kahveyle başladım hemen. Ama hamileliğin sadece ilk 1 ayı böyle sağlıklı kahvaltı yapmışımdır. Şimdi bi tost bi ayran bitiriyorum 🙈🙈
ikimelekannesi___ kurkmantosuzmadonna bu saate kalan kahvaltı mı 🤣🤣🤣 ben bu saatte halanuyırdum normalde ama okulun ilk günü olunca mecbur ayaktayız 🤭🤭
valeriaa_ kurkmantosuzmadonna afiyet olsun benm kahvaltı saatim 1,2 🙈😃 bugün erken uyandm çocuklardan 😃
kurkmantosuzmadonna ynzl teşekkür ederim 🤩 kahvaltıyı çok seviyorum. Bebeğim hazırlamama izin verdiği sürece. Bazen ben de hemen bir tostla geçiştiriyorum.
Papatyaaam1 ynzl hamileliğimin başından beri her sabah 7 de kalkıp 2 yumurta ve peynir cesıtlerının hepsını ayrıyetten muz ve patates yedıgımı hatırlıyorum da alsıgım kılolara hal verıyorum
kurkmantosuzmadonna ikimelekannesi___ ah ah bebekten önce öğle ezanına kadar uyurdum. 😄 Bebişten sonra bu saatler benim için öğle oluyor. Güne 6 da başladığımız için .
ynzl kurkmantosuzmadonna normalde benim de en sevdiğim öğündür ama sıcaklardan da olabilir hiç hazırlayasım gelmedi bütün yaz 🥲🥲
ikimelekannesi___ kurkmantosuzmadonna hay maşAllah bacım size kolay gelsin bende gebeyim zaten bugün yarın doğar bebeği birde onu tadarım tekrar resmen baş döndük hemde daha zor haliyle 😳😳😅
ynzl Papatyaaam1 ayy ne güzel sağlıklı beslenmişsiniz 🙏🏼 Ben hiç öyle yapamadım canım yemek istemedi çoğu zaman
Papatyaaam1 ynzl evet ya hala daha yıyorum asla sınır tanımıyoruz hatta yemedıgım zamanlarda bebegım çok hareketlı oluyor yedıgımde sakınlesıyor
valeriaa_ kurkmantosuzmadonna ben uykuyu seviyoeum ayrıca allerji ilacı kullandğm için de ekstra uyku yapıyor
shshshs kurkmantosuzmadonna ayy ben daha bir haftalık gebeyim ve hala uzanıyorum kahvaltının k si aklımda yok şuan😂