hilal858_ beyzas12 sabahları tuzlu cacık ve muz çok iyi gelmişti bana şuan 16 haftalığım demir ilacı yüzünden midem bulanıyor bu seferde. Cacıkla muzu bırakamadım hâlâ…
beyzas12 hilal858_ demir ilacı da kullanıyorum progestan da bunlar da mide bulantımın en büyük sebepleri
hilal858_ beyzas12 Progestanı bıraktım ben Allaha şükür 1 gün içinde hem fitil hem iğnesini kullanıyordum.Ama bunların mide bulantısı yaptığını bilmiyordum, ama bende ödem tutturdu ya daha bu haftada şimdi onları atmaya çalışıyorum..İnşallah sende bırakırsın en kısa zamanda progestanı
beyzas12 hilal858_ inşallah bırakırım ama ilacı geç bile içtiğimde leke geliyor o kadar da çok önemli bir ilaç
Ruruu beyzas12 o haftalarda cok normal ben yanlis hatirlamiyorsam 15. haftaya kadar hicbirsey yiyemedim sadece tost, peynir ekmek, peynir zeytin ve gevrek falan. İlk aylar bebek zaten annenin depolarindan besleniyor o yuzden dert etmeyin ☺️
hilal858_ beyzas12 Aynen benimde kanamamı geçirmişti şuan hala kesenin altında kanama duruyor ama allahtan bebeğe zararı yok şuanda, lekeler uzun sürüyor ama geçiyor inşallah seninkide geçer tamamen..Şu mideler rahat etsin biraz