Ben de ilk zamanlar hiçbir şey yiyemiyordum, yumurta da yemiyordum hatta peynirden bile tiksinmistim o yüzden tedirgindim. Ama kuruyemişler özellikle ceviz yemeye çalışıyordum bir de akşam yemeklerinde sade tavada et yapıyordu eşim bir de balık yiyebilirsin fırında, ekşili çorbalar mideni rahatlatır, ekşi elma da çok iyi geliyor mide bulantısına ayran da olabilir, tuzlu şeyler çok güzel geliyor ama fazla tuz tüketmemeye dikkat et çünkü ne kadar tuz o kadar ödem demek. Şimdi 15 haftalığım ben biraz rahatladı artık bulantılarım, anlayacağın 1 2 ay dişini sıkman gerekiyor sonra rahatlarsın 🙂