Papatya05_ Smyyg 7. Haftada gittim ben direk kese bebek kalp atışını duyduk çok şükür rabbime binlerce kez şükürler olsun nasip eyledi bizlere sağlıkla afiyetle kucağımıza alalım inşallah bence 7 yada 8 de gidin direk. Herşeyi görün çok daha heyecanlı oluyor
Havin49_ Smyyg ilk oğlumu 6 hafta iken duydum ikizlerimi de birini 7 haftalık birini de 8 haftalık duydum şuan 12 haftalık olduk
dilaaras1903 duyguibo344_ ben canım 21 mayısta beta hcg baktırdım negatif çıktı 21 haziranda baktırdığımda ise pozitifti geç döllenme olmuş 8 haftalıkken kalp atışını duyduk şu an da 14+4 olduk çok şükür
cemresi Kızlar birsey sorabilir miyim Ben bugun 5 haftalık hamileyim Sabah doktora geldim vitamın değerlerm cok düşük diye baktırmak icin oda vajinal muanede etmek istedi rahim kalınlaşmış ama kese görünmüyor dedi Bu hafta icin normal dimii bu durum
cemresi Sevgiiss Evet bende öyle düşünüyorum 30 unda bir gün gecikmeyle 45.76 olarak öğrendim Cok yeniydi
Hicran94 Ben 4+5 te keseyi gördüm bu cuma da doktor kontrolüne gidicem doktorum kalp atışını duyana kadar her hafta cagaricam dedi şuan 5+2yim