Prettymommy 2erkekannesim oğlumda yanma hiç yaşamadım bu kız aşırı yanma var midemde rennie iyi geliyor
ageuy1-2 bilgemomy Al al gerçekten bende hiçbişey fayda etmedi ilk başlarda kaşıkla içiyordum sonra kafaya dikmeye başladım. Şu an 4. Şişemdeyim b izararı da yok iki yudum içiyorum midemi rahatlatıyor en azından uyku uyuyabiliyorum