2erkekannesim valla basından beri prilam kullandım bulantı için,son 10 gündür miğde yanması reflü sabah acı bogaz agrısıyla uyanıyorum tğm güm sürüyor bazen inanılmaz şiddetli.İkiz erkek gebeyim 18 haftalık.Dayanılmaz hal aldı,yediklerim öğütmüyor miğde resmen:( yemesemde yanıyor mahvoldum.Bugün doktora soracagım napabilirim diye,Ama çok bir fayda saglayavcak bi şey yok gibi.Çok çiğnemek,taze asidik şeyleri yememek iyi gelir dediler ama farketmiyor her şekilde yanıyor ve sanırım geçmeyecek😏😏