0Berfin0 28 de olması gerekiyor ben de yaptırdım. Atlamış olabilir Dr. Sen yine devlete git bir sabah kan uyuşmazlığı iğnesi vurulucam de. Önce kan alınıyor eğer müsaitlik varsa kan değerlerin iyiyse o gün içinde yatışyapılıp iğne yapılıyor. Hastanede kalmıyorsunuz ama işlem bir kaç saat sürüyor