Merhaba biz de kan uyuşmazlığı var indirekt coombs testi negatif doktor iğne yapacağız dedi ama geçen hafta kontrole gittiğim de 30. Haftada gel dedi iğne yapılacağını mı atladı acaba 30. Hafta geç değil mi aklıma takıldı. Doktor devlette olduğu için iletişime geçme ihtimalim de yok. Bilgisi olan var mı. Bu arada şuan 27. Haftamdayım