32Annee Kızlar squat yapiyo musunuz yapıyorsanız günlük ne kadar ve nasıl yapiyosunuz ? 38+5 hafta şancı yok belirtti yok sizde durumlar nasıl ?
Ahsenveannesi 32Annee niye doguramiyoru biz ya😥20.haftada dusul riskim vardi 33te erken dogum yatis falan oldu ama 38+4 ne gelen giden var ne de belirti
iclal 32Annee yoga ve yürüyüş yaptım, ev işleri hazırlıklar falan. Ağrıdan, yorgunluktan duramıyordum ama 39. haftadayız açılma yok. Sezeryan olacağız. Herkesin aynı olmuyor malesef.
EsmaNurSahin 32Annee Bende squat yapıyorum sürekli evin içinde yürüyorum hurma yiyorum felan ama ne gelen var giden.. sadece kasılmalarım oluyor bir de bel ağrım onun haricinde ne sancı ne de açılma var 😏 pek nazlı heralde bizim bebiş 👶🏻
32Annee Deletedmom56 bende gün de bikac hurma yiyorum yürüyüş de yapıyorum ama belirtti yok squat nasıl yapiyosunuz bi yerden destek aliyo musunuz internetten baktım biraz ama ben fazla yapamıyorum
Seden 32Annee ben yataga tutunuyorum yada esim destek oluyo birde nefes egzersizi önermişti hastanenin doğum kocu
Seden Herhalde ben bisey yapmadan doguranlar kismina gircem cok useniyorm 😁 38.hafta bitcek hala tik yok ev icinde hareket halindeyim ama disarda hava soğuk hasta olurum korkusu oluyo
32Annee Seden evet haklisiniz havalar soğuk gene evde hareketiymişsiniz oda iyi sonuçta hareket bende son zamanlarda az yürüyorum
32Annee Seden sandalyeye oturur gibi mi yapiyosunuz yani tam yere cömelmiyo musun bide nefes egzersizleri nasıl oluyo canım bilgim yok bu konuda hastane koçu vardır belki ama ben bilmiyorum
Smye Kızlar dün doktorum yürüyüşü abartmamı 25-30 dk kadar yeterli ve ev işi falan da az tapmamı söyledi son haftalar bebek büyük kan akışı yavaş okuyormuş ondan ötürü dikkat edin ben gibi Doğum olsun diye 1-2 saat yürümeyin
32Annee Smye bunu öğrendiğim iyi oldu canım bugün hatta tempolu yürüdüm peki faydası oldu mu kaçıncı haftadasın
32Annee iclal Aynen öyle herkesin farklı oluyo yapmayıp da doğumu rahat geçenler de var hareket edip de zorlu geçen de . Halkımızda hayırlısı peki sizin sadece açılma olmadığı için mi sezaryen
Smye 32Annee 39 üstelik Cuma doğumu baslatcak kanala inmedi canım ama kilo durumundan başlatıyor 3750 oldu çünkü suquatı da günlük en fazla 20 yle sınırladı naparsan yap zamanı gelmeden gelmiyor
iclal 32Annee açılma yok ve suyumuzda parçalar varmış. Çok fazla bekleme şansımız yok bu sebeple. Sunide de garantisi yok diye tercih etmedim açıkçası.
32Annee Deletedmom56 maşaallah size 😁 bende başlıycam ins. bide sandalyeye oturur gibi demi doğru anladım
Seden 32Annee aynen canim hatta bazen tam çömelip kalkıyorum o daha kolay oluyo bana diger turlu dizim aciyo niyeyse 😁
Seden 32Annee nefes icinde nefes alirken burnundan 4 saniye icinde derin bi nefes al, sonra nefesini 8e sayarak ver. Ilk bi kac nefes denk gelmiyo ama sonra alisiyosun ve agrilarini hafifletiyo
32Annee Smye aynen naparsan yap olmayınca olmuyo doğru suni mi verilecek canım senin o şekilde mi başlaticak açılma var mi peki