twomam nerm629_ 5 dakika sonrasında çıktıysa kurumadır ki kuruma çizgisine benziyor canım beta düşüklüğünden kaynaklı silik çıkan çizgiler pembemsi oluyor bu grimsi gibi
nerm629_ twomam bende öyle tahmin ettim ama bazı testlerdede hiç kuruma çizgisi bile çıkmıyor bembeyaz kalıyor orası doğru düzgün yapsalar keşke şu testleri insanları boş yere umutlandiriyolar
Hcrmgn nerm629_ 2 günde bir 2 katına çıkması saglıklı gebeliği işaret eder canım benim 4 yaşında bir kızım var bi tık tecrübeliyim
nerm629_ Hcrmgn benimde iki tane kızım var ilkini planliydi hiç test mest bilmiyodum adetime bi hafta varken saglikocagina gidip kan verdim 42 değerle öğrenmiştim ikinci gebeligimde supriz oldu bize adetim geçikmisti test yapmıştım kırmızı çizgi belirtmişti bunda nasıl olucak hiç bilmiyorum hayırlısı
Hcrmgn nerm629_ kaset testler birde adet gecikmesine göre yapılmış testler olduğu için varsa da algılamayabilir canım
Hcrmgn nerm629_ rabbim sağlıklı ömürler versin ☺️ sürpriz olunca ayrı bi güzel oluyodur tabi beklemek sabır istiyor ☺️
twomam nerm629_ canım o hiç belli olmaz ilk kızında erken yumurtlamışsındır o yüzden reglne bir hafta kalan betan yüksek çıkmıştır bunda geç yumurtladın belki ondan yükselmedi çok normal en kesin sonucu regl zamanımız da alacağız galiba
Busyusad nerm629_ ayy aynı tarihler hemen hemen belirtilerde mide bulantısı hariç aynı ay inşallah vardır sizde de isteyen herkese de nasip olsun banada inşallah dua edin nolur
mrvrm Bat 10 Eylül. Sıfır belirtiyle şuracıkta durayım 😂 sadece birkaç gündür beyaz kremsi akıntım var. Enfeksiyon mantar falan yok. Progesteron hormonun yüksekliğinden de olabiliyor diye o akıntıya da anlam yüklemiyorum. Beklemedeyim bakalım 😅
mrvrm twomam yok yumurtlamada şeffaf ve kaygan gelir. Uzayan türde. Bu baya krem gibi. Yumurtlamam geçti bu arada. Ovulasyonla takibini yaptım