tarifsizbirheyecan bilmiyorum kafam çok karışık histereskopi olup olmamak arasındayım doktor küçük yapışıklıkların var bunlar gebe kalmana emgel değil ama düzeltmekte fayda var dedi daha kolay gebelik elde edersin dedi. Bende kararsızım 2 kürtajdan sonra tekrardan histereskopi olup rahmime işlem yaptırmalımıyım bilmiyorum