tarifsizbirheyecan maşaAllah çok sevindim adınıza, bende 3 ay arayla kürtaj oldum ilki 11. Haftada diğeri 6. Haftada bi sebep yok diyorlar ikincisinden sonra 7 ay geçti cesaretim yok. Doktorlar histereskopi yapalım dedi kürtajdan sonra yapışıklık olabilir dedi. Yani adetim süresi azaldı ve koyu şekilde geliyor siz böyle bir sorunla karşılaştınız mı