Gokcenur_3131 Ilgaz01 biz 22+6olduk hareketleri artti bi eksigim anne bebek cantasi bide kendime pijama falan alcam onun disinda bi eksigim yok besik falan kuzenim veriyor zaten
Bulutlarda ikiprensesannesi___ Bizde 19+2 olduk. Merakla detaylı ultrasonu bekliyorum inşallah her şey yolundadır🙏🥰 Hazırlık olarak park beşik bide biberon seti aldık. Annemde çoğu kıyafetlerini aldı. Diğerleri için Kasım indirimlerini bekliyoruz.