merhabalar bizde 18+6 olduk bugun zaman geçiyor ama geçmiyor gibi . şu beş ay sağlıkla su gibi geçsin istiyorum çok özledim bebisimizi . pek bişey almadım sadece dört takım alabildim cinsiyetimiz net olarak geçen hafta öğrendik . basliycaz artık hayırlısıyla