Snowel nur_x daha varmış o zaman çıkmaz,belirtiler bence psikolojik şu an bir belirti olacağını sanmıyorum çünkü çok erken.belirti olabilmesi için en azından adet tarihine bir kaç gün olmalı
aycaglar Snowel benim adet tarihime bir uygulamaya göre 7 gün var diğer uygulamaya göre 10 gün bir düzensizlik olmuş bende döngümde öyle kayıt almışım bende belirtiler yaşıyorum garip bir hissiyat içindeyim ama yarın gidip kan versem sizce çıkar mı ?