rugu Ben dün erken gebelik testi yaptım silim çıktı ama belliydi baya. Sonrasında kan verdim beta 35.75 çıktı Döngünün 25ci günündeyim daha
nerm629_ Ftmn123- inşallah yalancı pozitif değildir canim sabah gene yap istersen başka bi markayla ilk idrarinla
nur_x Hanımlar merhaba herkese son regl 16 Ağustos 29 u yumurtlama dönemi oluyor 2 gündür alt karın sol tarafta ağrı var bugün midem bulandı sizce test yapmalı mıyım
Ftmn123- nur_x ya bende 23 te adet oldum 25 ten bu yana ilişki bugün erken gebelik testi yaptım da silik pembe çizgi çıktı
nur_x Snowel test yapmayım mı belirtiler var ama tereddüte kaldım açıkçası alt karnım sol tarafımda 2 gündür ağrı var ve bugün bunaltım oldu 16 Ağustos adet tarihim 29 Ağustos yumurtlama dönemim