Aygunirmm İlk 24 haftamda 10 kilo aldım. Ama sonradan iştahım çok azaldı. Şu an 34 teyim hala 10 kiloyla devam. Bebek gelişiminde bi sıkıntı yok. Ben zayıfladım sanırım🤷🏻♀️ sizde durumlar nasıl
melikeyimmmmm Aygunirmm ilk gebeliğimde toplam 20 kiloya yakın almıştım şimdi 21. Haftadayız 2 kilo almışım kontrollü ilerliyorun🥲😂😂
prenseslerblogg Aygunirmm 16+5 iz şuan 3 kilo almışım ama gören zayıflamışsın diyor pek bi fark yok bence
Serivebebegi Aygunirmm 21+1 deyiz şuan 1kilo aldım 5kişo vermiştim bakalım nasıl ilerlicek iştah yok hiç 😍
Aygunirmm Daisyy000 bebek sağlığı her şeyden önemli tabii. Ama insan kafasına takmıyor değil. Ekstra bir çaba göstermedim ama öyle bi kesildi ki bazen istemesem de öğün atladığım bile oluyodu 🤦🏻♀️ bu durumda kötü aslında. Bebek etkilenir diye korkmadım değil
Aygunirmm mervegunerr harikaa 😍 ilk gebeliğiniz mi peki. Ailem ilk gebeliğimden kaynaklı az kilo aldığımı söylüyor. Karnım da çok çıkmadı
mervegunerr Aygunirmm ilk gebeliğim kilolu hamile kaldım ama 68 kiloyla hamile kaldım bi ara gece uyanık olduğum için çok yemek yiyodum şuan uykum düzene girdi 3 haftadır çok şükür kilomu korudum bebekte en son 31 haftada gitmiştik 2150 gramdı 🥰
bluemom24 Hangi hafta almaya başladınız ? 17. haftadayım yarım kilo falan aldım yeni yeni iştahım açılıyor gibii
Aygunirmm bluemom24 ay inanın hiç bilmiyorum. Başlarda nerdeyse hiç tartılmadım diyebilirim 🤭 hazır bu şekilde kalmışken maks. 12 kilo ile doğuma girerim inşallah diye dua ediyorum. Çok kalmadı gerçi fazla kilo almam heralde
Aygunirmm melikeyimmmmm bayaa kontrollüü 😂 işe yarıyo demek ki maşallah 🤭 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Aygunirmm Elcinbys bebişin rahatı yerindeymiş 🤭🤭 peki doğum yapalı ne kadar oldu bilmiyorum ama kilo verme süreci nasıl ilerledi sizfr
Aygunirmm koalam569_ ay maşallah iyi dayanmışsınız gerçekten. Bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallahh
koalam569_ Aygunirmm amin inşallah kolay oldu diyemiyecem ama 😂 artık bir yerden sonra doktor da bıraktı kilo takibini nasılsa kilo almıyorsun diye