[silindi] blackeagle o çok kötü işte benimde bazen oluyor hani adet zamanı olunca insan rahatlıyo ya öyle diyorum sanki olsam öyle rahatlıycam ki ama bebekler büyüyor normaldir diye kendimi avutuyorum 🤗