[silindi] 21. haftada bel ağrısı adet sancısı gibi sancı normal mi ya belim kopacak gibi bazen. Ne gibi ağrılarınız oluyor sizinde 😕
Senbibak [silindi] dün bir tencere süt Kaldırdım sonra öyle dayanılmaz bir bel ağrısı oldu daha da dokunmam sende dikkat et ağır kaldırma
AyEr [silindi] agır kaldırdıgın ıcın olabılır canım ben en fazla 5 dakıka ayakta duruyorum cok durunca agrım oluyor
Yalinn8 [silindi] yalanci sancilarin erken baslamis olabilir, dr unla görustugunde mutlaka bilgilendir
[silindi] Yasemincifci evet ya çok hareketli bi insanım adım sayar var 18000 adım attığım gün var. Ve her gün 10000 oturamıyorum resmen. Çok ayakta kaldığım için mi acaba 😑
Yasemincifci [silindi] ondanda olur canım ayakta fazla kalınca benim belimin ağrısı hemen belli eder kendini yormamaya özen göstermelisin
[silindi] Yasemincifci olabilir valla şuan öyle ağrı var ki özellikle adet sancısı gibi o çok kötü oluyor
Yasemincifci [silindi] enfeksiyonun galan yok demi canım onlara baktırdınmı oda ağrı yapabiliyor bazen
Busraa3434 [silindi] Bende çift yumurta ikizlerine hamileyim resmen ağlayacak kadar oluyorum öyle ağrıyor belim .. 🙇🏻♀️ Ama doktorum kanaman olmadığı sürece normal korkma dedi
[silindi] Busraa3434 sizin maşallah ikiz bide daha zor olur Allah yardımcın olsun canım 🙏 bende araştırıyorum evet kanama olmazsa normal görünüyor ama insan bi tedirgin oluyor işte 🤗
Yalinn8 [silindi] bu dogum belirtisi ya da kasilma diil, yalanci oldugu icin olabir, dr un daha dogru bilgilendirir
[silindi] Yasemincifci bende çok oluyor enfeksiyon belki oda yine başlamıştır amann hamilelik zaten zoe birde ağrı sızı olunca insan zevk bile alamıyor hamilelikten 😱
Yasemincifci [silindi] bidr bir şey yapamamk cok zor normal olsan en etkili antibiyotiği alır kullanrsın yada doğal yoldan halledersin ama gebesin ve bu senn işini zorlaştırıyor ama olsun be ilk defa gelmiş başımıza acısıyla tatlısıyla güzel bir anı olcak bize❤️
[silindi] Yasemincifci aynen valla çekilen tüm acılara değer ❣️ bi kucağımıza alsak kokusunu çeksek tamam işte ❤️
blackeagle [silindi] benimde adet olcakmisim gibi cok agrim var karnimda kasiklarimda 27 haftaligim 😔
[silindi] blackeagle o çok kötü işte benimde bazen oluyor hani adet zamanı olunca insan rahatlıyo ya öyle diyorum sanki olsam öyle rahatlıycam ki ama bebekler büyüyor normaldir diye kendimi avutuyorum 🤗