armanbebekk Ecrin_47 evet haftaya çarşamba kucağıma alıcam inşallah 🙏 darısı bekleyen herkesin başına
ddefnos Ecrin_47 35.haftadayim yarın muayenem var gün söyler artık diye düşünüyorum benimde o kadar kaldı gibi artik kavuşmak istiyorum sıcaklar çok zorladı
Ecrin_47 Smyye1B Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bebeğiniz mübarek olsun şimdiden ☺️ mübarek bir günde geliyor maşallah 🥹
nevanur_srt Ecrin_47 ayy evet ya onca ay geçti son günler geçmiyor 🥹amin inşallah canım benim hepimiz inşallah ☺️