Ecrin_47 Çok şükür çoğu gitti azı kaldı 😆😆😆sizin kaç gününüz kaldı kızlar pardon kaç ayınız kaldı 🤣🤣🤣🤣
Ecrin_47 Herseydenbiktim ay sizin ki çok az kalmış sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah zaman geçmiyor sanki 🥹
Ecrin_47 nevanur_srt şimdi bu haftay nasıl geçecek dimi 🤭 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah cnm ☺️
armanbebekk Ecrin_47 evet haftaya çarşamba kucağıma alıcam inşallah 🙏 darısı bekleyen herkesin başına
nevanur_srt Ecrin_47 ayy evet ya onca ay geçti son günler geçmiyor 🥹amin inşallah canım benim hepimiz inşallah ☺️