Hanımlar merhaba. 6. Haftamdayım beta 25.000 çıktı. Doktor gereğinden fazla yükselmiş yarın gel ultrasonla bakalım tekrar dedi. Kötü birşey mi hocam dedim yarın gel şuan hastam var dedi. Of çok kötü haldeyim şuan psikolojim bozuldu. Aranızda bunu yaşayan var mı