Busracmn1 Nur08 ben bebeğimin cinsiyetini 19 haftalıkken öğrendim bazı doktorlar sorsanda söylemiyo benim doktorum iyiydi sordum söyledi premsesim olcak inşallah 🙏😍😍😍💕
seyma281015 Aryaalina bende devlete gidecem ama baya ısrar etmeyi düşünüyorum kızımı da götürcem doktorumun adaşı kızım belki onun hatrına kırmaz 😄
Aryaalina seyma281015 daha erken diye oyalarlar canım merak etme söylemiyorlar 😂😂birde biz cinsiyet demiyoruz onu dışarda öğrenebilirsiniz ancak diyorlar
seyma281015 Aryaalina Ben kızımı 13. Haftada net bir şekilde devlet hastanesinde öğrendim canım. Doktorun insiyatifine bağlı
Elifsaadet Nur08 çok güzel, inşallah bende öğrenirim 16 haftalık oldum, hayırlı olsun inşallah, allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🥰